Referencer
Michael Pehrson, Adm. direktør
Flemming har særdeles positivt ændret vores måde at drive bogholderi på, og vi er i dag langt mere effektive omkring vore administrative rutiner.
Flemming har været tilknyttet HAGS DANMARK A/S siden juni 2018. Vores virksomhed omsatte i 2019 for ca. 50 MDKK. Flemming har særdeles positivt ændret vores måde at drive bogholderi på, og vi er i dag langt mere effektive omkring vore administrative rutiner. Derudover er vores rapportering overfor ejere, ledergruppe og medarbejdere også nytænkt, så vi hver måned har et fantastisk overblik over virksomhedens økonomiske situation, både hvad angår historiske data og vores forventninger til fremtiden.
Dette gør os som virksomhed skarpere, og giver os en langt større tryghed i hverdagen. Vi kan stærkt anbefale Flemming som samarbejdspartner indenfor regnskab og økonomistyring.
Jan-Piet Heemskerk, Interim CFO
Additionally, Flemming has contributed with both the reviewing and consequent development of our SOX procedures and other SOP’s.
Flemming has been affiliated with Origio A/S as an external consultant during the period of August 2018 to July 2019. During this time, Flemming has performed exceptionally in a broad role, including assisting with the controlling of our EMEA subsidiaries as well as the preparation of documentation for both internal and external audit in connection with the year-end procedures for 2018.
Flemming has served as the right-hand man for our Shared Service Manager and has, for six months, also been the Lead for month end procedures in our Shared Service Center. Additionally, Flemming has contributed with both the reviewing and consequent development of our SOX procedures and other SOP’s.
Flemming has been very well liked and respected, throughout the organization. We have greatly appreciated Flemmings extensive experience and expertise in the running of a Finance Department and hereby give him our best recommendations.
Jacob Øbo, Senior Vice President
Flemming har været et godt bindeled internt i virksomheden, ligesom han har sikret, at alle interessenter løbende har haft et godt overblik over projektøkonomien.
Vi har haft et rigtigt godt samarbejde med Flemming fra marts til august 2018. Flemming har haft ansvaret for cost-rapporteringen på et af vore større projekter. Flemming har været et godt bindeled internt i virksomheden, ligesom han har sikret, at alle interessenter løbende har haft et godt overblik over projektøkonomien. Vi har været særdeles tilfredse med Flemmings indsats i perioden, og vi skal give ham vores bedste anbefalinger.Dette gør os som virksomhed skarpere, og giver os en langt større tryghed i hverdagen. Vi kan stærkt anbefale Flemming som samarbejdspartner indenfor regnskab og økonomistyring.
Robert Thornedahl,
CEO
Assisteret ifm. udarbejdelse af dashboard til at kunne følge økonomien på vore agenter. Vi har været særdeles tilfredse med Flemmings indsats i perioden, og skal give ham vores bedste anbefalinger.
Flemming har været tilknyttet Qudos Insurance A/S som ekstern konsulent i perioden april 2017 – august 2018. Flemming har bidraget væsentligt på mange måder i økonomistyringen af Qudos, herunder:
• Assisteret ifm. implementeringen af Microsoft Navision
• Assisteret ifm. udarbejdelse af økonomisk rapportering til finanstilsynet, bestyrelse, direktion og aktuarer, herunder også budget og forecasts
• Assisteret ifm. udarbejdelse af dashboard til at kunne følge økonomien på vore agenter
Vi har været særdeles tilfredse med Flemmings indsats i perioden, og skal give ham vores bedste anbefalinger.
Søren Mittag, Adm. direktør
Flemming har været en rigtig god sparringspartner for GetCare, og han har bestemt været værdiskabende for GetCare.
Vi har været særdeles tilfredse med Flemmings indsats i perioden, og vi skal give ham vores bedste anbefalinger.
Flemming har været tilknyttet GetCare som konsulent fra marts til juni 2017. Flemming har haft ansvaret for at dokumentere vore IT-systemer og forretningsgange. Flemming har også været behjælpelig med at definere KPI’er, udarbejde rapportering til opfølgning, samt gennemgået dette med organisationen. Flemming har været en rigtig god sparringspartner for GetCare, og han har bestemt været værdiskabende for GetCare.
Vi har været særdeles tilfredse med Flemmings indsats i perioden, og vi skal give ham vores bedste anbefalinger.
Niels J. Kindberg, CFO
Karsten Schack, CTO
Flemming har evnet at møde ingeniører, logistikkoordinatorer, Production Supervisors, og flymekanikere i øjenhøjde, og det har givet gode rammer, inden for hvilke opgaverne er blevet løst på en meget tilfredsstillende måde.
Flemming har været tilknyttet Jet Time A/S’ tekniske afdeling i perioden fra maj 2016 til januar 2017 som Interim Senior Business Controller i forbindelse med opsigelse fra en medarbejder, og Flemming har effektivt bygget bro indtil en ny medarbejder kunne fastansættes.
Flemming har evnet at møde ingeniører, logistikkoordinatorer, Production Supervisors, og flymekanikere i øjenhøjde, og det har givet gode rammer, inden for hvilke opgaverne er blevet løst på en meget tilfredsstillende måde.
Flemming har udviklet en finansiel månedsrapport til teknisk afdeling indeholdende kommentarer, overblik over projekter samt KPI’er. Flemming har også assisteret med udvikling og udarbejdelse af forecast og budgetter til teknisk afdeling samt efterfølgende opfølgning af disse, og han efterlader en teknisk afdeling med en mere effektiv økonomistyring.
Flemming har tillige ageret som sparringspartner for den øvrige ledelse i teknisk afdeling, og været involveret i optimeringsprojekter omkring tidsregistrering, fakturahåndtering og varelager.